If a writer falls in love with you, you can never die.

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

In the Waiting Line

Είδα μια αναιδέστατη, απαράδεχτη συμπεριφορά τις προάλλες.

Ένας να ζητά τα ρέστα από τον τύπο στα rapid test γιατί να του επιβάλλεται να το κάνει. 

Ξεκάθαρα δεν του έφταιγε ο άνθρωπος αλλά εκεί θεώρησε σωστό (?!) ο άλλος να βρει να εκτονωθεί. 

Και πέρα από το εξοργιστικό της φάσης εκείνης, είναι το γεγονός ότι δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό. Γιατί έχεις και τους έξυπνους στα μαγαζιά που κάνουν νούμερα μέχρι να δείξουν το safe pass τους.

Όλοι έχουν άποψη, όλοι φωνάζουν, και απλώς με έχει κουράσει το χάος. 

Και νιώθω ότι είναι ένας τρόπος να νιώσουν κάποιοι ότι κάπως, κατά κάποιο τρόπο, ανακτούν ένα έλεγχο γύρω από την κατάσταση. Γιατί, φωνάζεις από θυμό. Ο οποίος θυμός πηγάζει συνήθως από φόβο. Ο οποίος φόβος προκύπτει από το άγνωστο.

Ίσως παραείναι απλοϊκή η σκέψη / ανάλυση μου. Απλώς έχω κουραστεί να έχουν ΟΛΟΙ θέμα. Κι εγώ έχω θέμα με διάφορα, αλλά θεωρώ ότι δεν αφορά κανένα. Κι επίσης επειδή έχω κι εγώ θέματα, δεν μου δίνει αυτομάτως το δικαιώμα to be a dick to everyone else.

Take a chill pill και ηρεμήστε. Έλεος. Χαμός παντού. Κι εμένα νομίζω αυτό με έχει κουράσει πιο πολύ.

Άστε τα όλα ανοιχτά. Ξεχάστε τα τεστ. Όποιος θέλει ας κάνει το εμβόλιο και να πάρει τα ρίσκα του. Όποιος θέλει ας μην το κάνει και να πάρει τα ρίσκα του. Ανοίχτε τα όλα, ούτε ιχνηλάτηση ούτε τίποτα. Ας κάνουμε ότι δεν συμβαίνει τίποτα, εξάλλου τον στρουθοκαμηλισμό τον έχουμε κάνει εθνικό σπορ δαμέσα. Να κλάψουν μανούλες να δουν την γλύκα μερικοί.

Οι φωτεινοί παντογνώστες του Facebook και οι Ιππότες του Φωτός.

Φωνάζουν για τα δικαιώματα και την υγεία των παιδιών, οι ίδιοι που τους πήραν iPhone στα 6 τους και τους έχουν κάψει ήδη τον εγκέφαλο με το Baby Shark. Αυτοί που τους έδωσαν λαμπρά παραδείγματα συμπεριφοράς σε διαδηλώσεις με ορθογραφικά λάθη στα πλακάτ.

*facepalm*

Δείτε τη μεγάλη εικόνα. Βάλτε λίγη λογική και σεβασμό στα arguments σας. Αυτοκριτική. Και διαβάστε κανένα βιβλίο. Ευτυχώς η ιστορία επαναλαμβάνεται για όσους δεν μαθαίνουν από αυτήν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου