If a writer falls in love with you, you can never die.

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

It Turns Out Alright


Νομίζω ο λόγος που τα παραμύθια τελειώνουν με το "κι έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα" είναι γιατί αν σου αποκάλυπταν πώς έζησαν και τι εννοούν με αυτό το καλά ίσως να μην μπαίναμε καν στον κόπο για το δικό μας happily-ever-after.

Μην με παρεξηγήσεις, μια χαρά είμαι και περνάω, απλώς, νιώθω ότι έχω μπει σε άλλη διάσταση, κάτι σαν ένα παράλληλο σύμπαν. Ξαφνικά, οι γύρω σου, σου αποκαλύπτουν ένα άλλο πρόσωπο. Οι γονείς ας πούμε δεν είναι πια μόνο γονείς, αλλά συνωμότες, πρόθυμοι να σου σε πάρουν από το χέρι και να σου δείξουν τα γκέμια της συνύπαρξης με τον 'the one' σου -κάποτε μάλιστα με ανεπιθύμητα υπερβολικές λεπτομέρειες για το πως ο άλλος γονιός είναι σαν σύντροφος.

Ειλικρινά.

Κάποια άλλα πράγματα τα ανακαλύπτεις μόνη σου, όπως ας πούμε, από δω και μπρος θα βάζεις πλυντήριο και θα έχεις 27 ζευγάρια κάλτσες για κάποιο λόγο. (ΠΟΙΟΣ ΦΟΡΕΙ ΤΟΣΕΣ ΚΑΛΤΣΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ? ! ) *hint* not me.

Τόσο καιρό, τόοοοσα χρόνια, μας έκαιγε η αναζήτηση, αυτός ο καημός να βρεις τον άνθρωπο σου, να αγαπιέστε, να είστε όπως στις ταινίες. Και κατάλαβα ότι, δεν έχουμε ΙΔΕΑ τι μας περιμένει όταν επιτέλους συνωμοτήσει το σύμπαν και βρεις αυτόν τον άνθρωπο. Είναι λες και περνάς στάδιο και πας σε άλλη πίστα, όπου -όπως και όταν έκανες τα πρώτα σου βήματα στην αναζήτηση- έτσι κι εδώ δεν έχεις την παραμικρή ιδέα πώς προχωράς και πού καταλήγεις.

Uncharted territory όπως μου αρέσει να το λέω. Αλλά το λέω με γλύκα και χαριτωμενιά. Επειδή μπορεί μεν να μην έχω ΙΔΕΑ τι γίνεται και πώς πάει η φάση, όμως η φάση είναι ότι μου αρέσει και είμαι καλά. Ήμουν -όπως φαίνεται- έτοιμη γι'αυτό. Σίγουρα παίζει ρόλο και ο άνθρωπος που αποφασίσαμε να συμπορευτούμε. Κάνει την διαδρομή -την άγνωστη αυτή διαδρομή- όμορφη, ήρεμη και παρά τα μικρά που ίσως προκύπτουν, πάνω από όλα, ευχάριστη.

Επομένως κοιτάω λίγο πίσω μου, κάνω μια μικρή ανασκόπηση, και μου χαμογελάω για τα όσα με άγχωναν και πλήγωσαν και θέλω να πω τον νεαρότερο εαυτό μου, "kid, it turns out alright".

Θα ήθελα να ξέρω ότι θα μου το πει αυτό και ο γηραιότερος εαυτός μου.


4 σχόλια:

  1. Με έκανες και χαμογέλασα. Τι ωραία αυτή η γλυκάδα της αρχής. :)
    Οι 27 κάλτσες του δικού σου είναι και εσένα όλες μαύρες? Διαφορετικών αποχρώσεων μαύρου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό με τες κάλτσες χαχα! Εγώ του ζήτησα να είναι όλες ένα χρώμα, δεν το έκανε κ γιαυτο τις διπλώνει μόνος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ανακουφίζει λίγο που το θέμα "κάλτσες" είναι τελικά διαδεδομένο, I feel not alone! Καλά του έκανες! Άσκησα βέτο στο να μην τις ισιώνω όταν τις βάζει για πλύσιμο από την ανάποδη.

      Διαγραφή