If a writer falls in love with you, you can never die.

Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Μπαχα(λο)ρικά Σε Τάξη.


Οι απορίες μου και τα αναπάντητα ερωτήματα μου, πολλά, αυτό το διάστημα.

Υπαρξιακά.

Ουσιαστικά.

Βασικά, ακόμα θα έλεγα.

Αλλά με τα όσα γίνονται και βιώνω τώρα -καλώς ή κακώς- με τις απορίες να περιφέρονται στον αέρα και τις ουσιαστικές απαντήσεις, αναπάντητες,  μπαίνω αναγκαστικά σε infinite loop mode και αναρωτιέμαι για πιο... light θέματα ας τα χαρακτηρίσουμε.

Για παράδειγμα, γιατί παίζει α κ ό μ α στα ραδιόφωνα αυτή η -κατά τη γνώμη μου- μαλακία:



Και γιατί δεν βάζουν τα μπαχαρικά με αλφαβητική σειρά στα ράφια στα σουπερμάρκετ?

Μέχρι να βρω ένα σκόρδο σκόνη, δεντρολίβανο, μαύρο πιπέρι και αρτισιά μου, βγήκε η πίστη.

Κατά τα άλλα, εσείς, όλοι καλά?

3 σχόλια:

  1. Reality check το τελευταίο με τα μπαχαρικά. Κι εγώ κάτι τέτοια σκέφτομαι ενώ στέκομαι σαν χάννος μπροστά παό τα ράφια και κοιτάω πάνω-κάτ-δεξιά-αριστερά, και μετά συνέρχομαι μπας και όντως βρω αυτό που ψάχνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ είναι το benefit να έχεις παιδιά. Βάζω την κόρη μου να τα βρει και εγώ κοιτάζω άλλα ράφια για τα υπόλοιπα πράγματα. :)

      Διαγραφή
  2. Moonlight, σε νιώθω απόλυτα!

    Clueless, πολύ έξυπνο αυτό που κάνεις: θα το έχω υπόψην μου για μελλοντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή