If a writer falls in love with you, you can never die.

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Just Asking


Να με κρατάς αγκαλιά. Όλη νύχτα. Να νιώθω τα χέρια σου πάνω μου. Την καρδιά σου να χτυπά και την ανάσα σου στα μαλλιά μου.

Μπορείς?

Να παίρνεις το κεφάλι μου στα δυο σου χέρια, να με κοιτάς στα μάτια και να σκύβεις να με φιλήσεις. Να κλείνεις τα μάτια ενώ με φιλάς, κλείνεις απέξω τον κόσμο και για εκείνα τα δευτερόλεπτα είμαι μόνο εγώ κι εσύ, με ενωμένες τις ανάσες.

Μπορείς?

Όπως μιλάμε στο άσχετο και είμαστε σε κόσμο, με παρέα, να μου χαιδεύεις τα μαλλιά, τα βάζεις πίσω από το αυτί μου, να με παίρνεις αγκαλιά και να με φιλάς στο μέτωπο, μπορείς?

Να παίρνεις τις βαριές τσάντες ενώ σου λέω ότι είναι οκ και μπορώ, μπορείς?

Να μου χαιδεύεις το πόδι, το χέρι, εμένα, έτσι στο άσχετο, μπορείς?

Να με κοιτάς στα μάτια, τόσο που να νιώθω ότι κοκκινίζω και κοιτάω αλλού μπορείς?

Όταν ξυπνάς, και με παίρνεις τηλέφωνο, με λες 'μωρό μου' με εκείνη την βραχνάδα του πριωνού.

Μπορείς?

Just asking..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου