If a writer falls in love with you, you can never die.

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

Γάμοσέτα


Λοιπόν, η νύφη έχει νεύρα. Αυτό πρέπει να γράφει το προσκλητήριο. Μην σπάτε τα νεύρα της νύφης.

Γιατί εγώ αλλιώς τα φανταζόμουνα τα πράγματα και όσο περνά ο καιρός, τόσο πιο πολύ μου καλαρέσει η ιδέα του Las Vegas. 'Εχω ψάξει και εισιτήρια.

Στο δια ταύτα. Γιατί έχουν όλοι άποψη? Κι άντε πες έχουν άποψη, γιατί έχουν άποψη για ΟΛΑ? Κι άντε πες έχουν άποψη για όλα, γιατί θέλουν να την μοιραστούν μαζί σου? Κι άντε πες, την μοιράστηκαν. Γιατί στο καλό επιμένουν να θέλουν να σου επιβάλλουν την άποψη τους για το γάμο σου? People! Stop being annoying. Noone cares what you would do, because THIS IS NOT ABOUT YOU.

Μετά είχαμε το drama της κουμπάρας. Όπως σε όλα τα υπόλοιπα του γάμου, είναι και αυτό θέμα του ζευγαριού, κανενός άλλου. Και είναι γνωστό, μία θα είναι η κουμπάρα, δεν γίνεται αλλιώς. Κι επιλέγεις. Σέβομαι απόλυτα αν σε έχω απογοητεύσει γιατί αλλιώς τα περίμενες. Να μου κρατάς μούτρα, να είσαι passive-aggressive και να προσπαθείς να με κάνεις manipulate συναισθηματικά won't work in your benefit on a good day, πόσο μάλλον on this day.

Είπα σας το ότι έχω νεύρα έννε?

Και δεν παύει να με εκπλήσσει το θράσος μερικών. Δηλαδή, με ποια λογική με ρωτάς βρε άγνωστε ουσιαστικά "Εννά με καλέσεις στο γάμο σου, έννε?" Εμμ.. είμαστε πολύ απλά γνωστοί, έχουμε πάνω από ένα χρόνο να μιλήσουμε, παίζει να μην θυμάσαι το επίθετο μου, ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ??

Δεν ξέρω, ίσως είναι η διαφορά στην κουλτούρα αλλά where I come from, έχουμε αυτό που λέμε discretion, διακριτικότητα, oh my God επιτέλους βάλτε το λίγο στη ζωή σας, είναι τόσο όμορφη αρετή.

Θα μπορούσα να σας πω και πόσο δύσκολο είναι να συνεννοηθείς για το τι σημαίνει "απλά" λουλούδια και σου δείχνουν κάτι τέτοια


Έχω φρικάρει, αντιλαμβάνεστε.

Με τον μόνο που δεν έχω νεύρα είναι με τον άντρα μου -που είναι πάντα καλό σημάδι- και τους γονείς μας που συνεχίζουν να με εκπλήττουν ευχάριστα με το πόσο cool τύποι είναι.

Και τους αγαπώ.

Κι αν πρέπει να βάλω τα πράγματα σε perspective και να τα δω, μάλλον αυτό φτάνει και περισσεύει.

Άντε, και μου πέρασαν και τα νεύρα.


4 σχόλια: