If a writer falls in love with you, you can never die.

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

Stop Crying Your Heart Out

Ξέρω. H κάθε συνεργασία έχει τα πάνω και τα κάτω της... 

Αλλά αυτή έχει μόνο θόρυβο.

Έχω κουραστεί.

Αρχικά, έχω συζητήσει. Πολλές φορές.

Υποτίθεται, έχω συνεννοηθεί. Εξίσου πολλές φορές.

Και τούμπαλιν.

Να ζω το ίδιο σενάριο κάθε βδομάδα.

Έχω νευριάσει. Τύπου, πήρα ανάποδες και δε συμμαζεύεται. 

Με αποτέλεσμα, να έχω φωνάξει. Λίγες φορές, αλλά έγινε και αυτό.

Και έχω σ κ ε φ τ ε ί. Πολύ. Πάρα πολύ. Και από την καλή, και από την ανάποδη.

Μπορώ να ζυγίζω υπέρ και κατά για ώρες.

Κάτι, που επίσης έκανα.

Αλλά στο τέλος της μέρας, η ερώτηση που οφείλω να μου κάνω είναι μια. Και είναι πολύ απλή. 

Όπως επίσης απλή πρέπει να είναι και η απάντηση.

Επομένως, here I go....

"Is it really worth it Tinks?"

.....

.....

.....

Όχι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου