If a writer falls in love with you, you can never die.

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

I Woke Up Not Wanting To Kiss You

Ένα από τα silver linings που έβρισκα στους χωρισμούς μου, ήταν το ότι I could reclaim bed space. Κατά κάποιο τρόπο, με παρηγορούσε που I had my bed to myself again.

Past tense.

Γιατί σιγά σιγά συνειδητοποιώ πόσο δεν μου αρέσει να κοιμάμαι πια μόνη μου. Κατακρίβεια, πόσο δεν μου αρέσει να ξυπνάω μόνη μου. Και τις καθημερινές δεν το πολυκαταλαβαίνω, αλλά on the weekends... God, that silence in the house, it borderlines heartbreaking.

Δεν μου λείπει ο Ταύρος. Άμα τελείωσει για μένα κάτι, τέλειωσε και πάει. I just miss the intimacy we shared. Που για μένα είναι ίσως το πιο όμορφο και sexy πράγμα που μπορεί να έχεις σε μια σχέση, με έναν άνθρωπο. Ίσως το βλέπω έτσι επειδή έχω κάποια intimacy issues, δεν μου αρέσει να με αγγίζουν -από κοριτσάκι, δεν κρατούσα ούτε το χέρι της μάνας μου- επομένως για να φτάσω σε αυτό το intimate σημείο με ένα άνθρωπο για μένα is a big deal.

My friends που με ξέρουν inside out, tell me that I'm keeping up well. I think the only thing I'm keeping up well is my Cosmo glass -straight up!- and my sarcastic sense of humor. Αυτοί που δεν με ξέρουν καλά μου λένε ότι φαίνομαι πιο ήρεμη από ποτέ. Yeah, I suppose he had to go.

Και it feels weird, γιατί it was a clean cut. No collateral damage, no things lingering, just a clear cut, cut. Like glass cutting glass. Clean cut. Lean, smooth cut.

I don't miss him. I just miss that feeling of being loved. To intimacy. Αυτό είναι που μου λείπει παραπάνω.

4 σχόλια:

  1. Το ότι μπορείς να διαχωρίζεις το αν σου λείπει ο ίδιος ή το συναίσθημα της συντροφικότητας κτλ., κτλ. είναι σημαντικό. Αν όμως συνέβηκε μια φορά τότε μπορεί να συμβεί και δεύτερη και αυτή τη φορά με τον κατάλληλο. Καλό Σ/Κ Τινκς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρομερη κουβεντα το "I dont miss him, I just miss that feeling of being loved"!!!
    Chrystal clear that you know what you're feeling...and yes, that's a clean cut... a surgical one.
    Συμφωνω με την Ινα - μπορει να συμβει ξανα, με τον σωστο ανθρωπο αυτη τη φορα... και θα ερθει, θα ειμαστε εδω οταν μας το γραψεις να χαρουμε μαζι σου :)

    Χαθηκαν οι τονοι μου, ουφ :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή